بررسی موارد حائز اهمیت در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به تنوع بالای تولید انواع سایت حرفه ای با قابلیت ها و امکانات مختلف, یک تیم طراحی سایت حرفه ای قطعاً در این زمینه بسیار کمک رسان خواهد بود و با داشتن تجربیات و تبحر بالا در این زمینه خواهند توانست مشاوره های صحیح و متناسبی را به شما ارائه دهند.

سرعت بالا آمدن صفحات و اطلاعات یک سایت حرفه ای , درست مانند سئو و کاربرد پذیری سایت در یک طراحی سایت حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند عموماً زمان و حوصله زیادی ندارند تا منتظر نمایش سایت های با سرعت بسیار پایین باشند, به همین دلیل باید گرافیک و اطلاعات و کدهای سایت به گونه ای بهینه سازی و طراحی شوند که اطلاعات و محتوای سایت در سریع ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین باید این مسئله را در نظر داشته باشید که موتورهای جستجوگر به سایت هایی با سرعت لود بالا امتیاز بیشتری می دهند و در هنگام جستجو توسط کاربران, سایت های سریع تر در رتبه های بالاتر نتایج جستجو قرار می گیرند.

یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران سایت های حرفه ای پس از اتمام پروژه طراحی سایت بحث پشتیبانی فنی از آن است. چرا که پس از اتمام طراحی سایت, کارفرما و مدیر سایت معمولاً نیاز به اعمال یک سری تغییرات گرافیکی ریز و درشت و همچنین افزودن قابلیت های جدید به سایت دارند. همچنین ممکن است بنا به هر دلیلی سایر دچار نقص فنی شود. لذه حضور مستمر طراح سایت و ارائه پشتیبانی فنی مطمئن, یکی از مهم ترین اصولی است که در طراحی سایت حرفه ای باید به آن پرداخته شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: